Klantenservice

Bedrijfsinformatie
Amrit Techniek, www.amritwatersport.nl
Industrieweg Oost 5B2
6662 NE Elst
T 026 3703055E info@amritwatersport.nl
KvK 09098989
B.T.W. nr. NL001375037B97

Prijzen
Alle prijzen voor consumenten in de EU zijn inclusief 21% BTW.
Alle prijzen voor bedrijven in Nederland zijn inclusief 21% BTW.
Alle prijzen voor bedrijven in de EU zijn exclusief 21% BTW.
Alle prijzen voor consumenten en bedrijven buiten de EU zijn exclusief 21% BTW.

Mastervolt
Op voorraad artikelen voor 17:00 uur besteld worden dezelfde dag verstuurd.
Wij kunnen bestellingen vanaf € 500,00 excl. 21% b.t.w. indien op voorraad bij Mastervolt de volgende dag aanbieden (bij bestellingen voor 12 uur en afhankelijk van type product) of verzenden.
Bestellingen tot € 350,00 excl. 21% b.t.w. worden 1 maal per week op maandag en 3 werkdagen later verstuurd.

Hoe kan ik op de website bestellen?
Wanneer u een product wenst te bestellen bij Amrit Techniek kunt u bij de productpagina de knop 'in mandje' aanklikken, waarna het gewenste product in uw winkelmandje zal worden gezet. Vervolgens kunt u met en/of zonder een account aan te maken uw bestelling afronden, u vult uw naam en adresgegevens in. U selecteert vervolgens uw gewenste betaalmethode, waarna u beveiligd online kan betalen of kunt selecteren dat u het bedrag eerst per bank wenst over te maken (optie: vooraf per bank). Van uw bestelling zal u vervolgens een bevestigingsmail ontvangen. Wanneer bij het product staat vermeld dat het product op voorraad is zal het op werkdagen dezelfde dag middels Postnl (voor 15.30 uur besteld) aan u worden verzonden en veelal heeft u dan de binnen 1 en 4 werkdagen het bestelde product in huis.

Let op: bij een bestelling onder € 22,50 wordt € 2,50 bestelkosten in rekening gebracht.

Hebben jullie ook een winkel en kan ik mijn bestelling afhalen?
Amrit Techniek is een afhaalwinkel, showroom, webshop en service bedrijf. U kunt bij ons uw bestelling ook afhalen, dat kunt u aangeven bij de verzendopties.
U kunt ook bij ons in Arnhem langskomen en uw bestelling opgeven en betalen.
Wegens installatie werkzaamheden ben ik niet altijd aanwezig, ik raad aan om vooraf te bellen of ik aanwezig ben!

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Indien een product op voorraad is en op werkdagen voor 16.00 uur besteld dan hebt u het meestal de volgende dag in huis.
Producten die niet op voorraad zijn, 2-4 dagen voordat we die kunnen verzenden.
U kunt altijd bellen voor meer informatie omtrent het gewenste product en de levertijd.
T: +31 26 3703055

Waarom geen gratis verzendkosten?
Omdat verzenden met vervoerders zoals Postnl nu eenmaal niet gratis is en wij transparante prijzen hanteren.
Wij hanteren geen opslagkosten op de verkoopprijzen om verzendkosten te compenseren zoals in vele andere webshops wel gebeurt.

Wat zijn de verschillende verzendingsmogelijkheden?
Nationaal:
Nederland – Postnl. Vaste verzendkosten van € 4,95 voor Postnl. Binnen 1 a 4 dagen krijgt u de bestelde goederen.
Postnl Servicepunt: u kunt in het afrekenproces uw keuze maken voor bezorging op een Postnl Servicepunt, handig wanneer u bv. niet thuis bent.
Afhalen op afspraak, geen probleem maar belt u even voor u langskomt. Ik ben regelmatig voor installatiewerk op locatie.

Internationaal:
GLS, DHL, Postnl en UPS - Postnl verzendkosten t/m 31,5 kg vanaf € 13,31. Duur: 1 tot 6 werkdagen.
Wereldwijd buiten de EU voor pakketten tot 10 kg met verzekerservice vanaf € 70,00 en voor pakketten tot 20 kg vanaf € 120,00.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wij accepteren:

  • Overschrijving
  • Apple Pay
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Klarna Gespreid Betalen
  • iDEAL
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay
  • KBC/CBC Payment Button
  • Focum achteraf betalen (kosten € 2,50)
  • iDEAL QR code
  • bunq
  • Bankcontact
  • Giropay
  • Sofort
  • Mastercard, Maesto, Visa en V-Pay (tot een aankoopbedrag van maximaal € 2500) - geen toeslag

In rekening gebrachte transactiekosten ziet u terug op het totaal bedrag in de afreken fase.

Al onze betalingen worden uitgevoerd door onze betalingsproviders Sisow (www.sisow.nl) & Mollie (www.mollie.com)
 
Overschrijving naar onze rekening bij de Nederlandse Triodos bank of via Mollie overschrijving.

Bij afhalen: Contante betaling (gepast alstublieft), pinnen met uw bankkaart en credit card (2% toeslag voor Mastercard en Visa credit card pinnen).

Amrit Watersport accepteerd Creditcard betalingenPinnen mag bij Amrit watersport

Hoe weet ik dat alle door mij ingevulde persoonlijke informatie of betaalkaart informatie niet kan onderschept worden door derden?
Amrit Watersport maakt gebruik van een hoogwaardig 256 bit beveiligingscertificaat van Comodo. Dit houdt in dat al uw vertrouwelijke informatie via een gecodeerde verbinding verstuurd wordt. Niet alleen tijdens de betaling maar ook tijdens het registreren en inloggen zodat het onderscheppen hiervan vrijwel onmogelijk is.
U kunt onze website controleren door naar https://www.sslcheck.nl/amritwatersport.nl te gaan.

Kan ik producten ook retourneren?
‘’U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Download hier het modelformulier herroepingsrecht.
Belangrijk:

Bij Amrit Watersport producten wordt door de aard van de producten en het veelal eenmalige gebruik grondig gecontroleerd of het product daadwerkelijk ongebruikt is en waar anders kosten in rekening voor gebracht kunnen worden. Accu's, software en speciaal voor u gemaakte producten (op maat gemaakte producten zoals bv. kachelslang, kabels e.d.) zijn uitgesloten van het her-roepings-recht. Dit staat niet altijd vermeld bij de productinformatie, informeer als u er niet zeker van bent. Producten die in bedrijf zijn gesteld (zoals buitenboord motoren, electrische apparaten, boilers en boiler onderelen) zijn ook uitgeloten van het her-roepings-recht.

U kunt uw goederen terugsturen naar Amrit Techniek, Industrieweg oost 5B2, 6662 NE Elst, Nederland.

Hoe is het geregeld met de garantie?
Hoewel Amrit Watersport de grootste zorg besteed aan het kwaliteitsniveau van de verpakking van onze producten kan het zijn dat een product u defect bereikt of defect raakt binnen de garantieperiode van minimaal 12 manden. Deze garantie periode doet geen afbreuk aan de wettelijke regels betreffende de garantie en conformiteit. Wanneer een product u defect bereikt vervangen wij deze kosteloos met een nieuw product. Wanneer een product binnen de garantietermijn defect raakt, dan hanteren wij een reparatietermijn van ongeveer 2 à 4 weken of vervangen het product wanneer reparatie niet mogelijk is. Wij verzoeken u voordat u het product retour zendt u eerst contact met ons op te nemen en na overleg via uw klanten account een retour aanvraag in te dienen

Klachten
Bij Amrit Watersport draait alles om tevreden klanten. Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen onze klanten naar tevredenheid te behandelen, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over een bestelling of over onze service. Neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan via ons contactformulier of bellen met +31 26 370 30 55. Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen deze klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Een klacht over een product, dienst of de service kunt u  eveneens indienen via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar Kompaswebshop als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.